Koorreis 2014

Van 14 t/m 17 mei 2014 hebben we een prachtige koorreis gemaakt naar Trier en Moezel. We deden dit samen met het koor ‘U zij de Glorie’ uit Garderen. We hebben gezongen in de Dom van Keulen en de Dom van Trier. Dit was een indrukwekkende gebeurtenis, heerlijk om zulke grote kathedralen te mogen optreden!
Ook mochten we zingen in de Abdij van Himmerod, waar een geweldige akoestiek was, ook hier genoten we zelf misschien wel het meest. Heel mooi en ontroerend was een optreden in een bejaardenhuis: Mutter Rosa, waar de mensen erg genoten van het zingen.
Natuurlijk was er ook genoeg tijd om iets van de prachtige omgeving te zien, we hebben o.a. gevaren door de Moezelstreek.
Het reizen met elkaar was fantastisch, de sfeer was top en iedereen heeft heel erg genoten!

Meepraten?
Draag gerust bij!